Ne, optimalizaci pro vyhledávače nemůže dělat každý. Alespoň ne správně. Samozřejmě se o to můžete pokusit sami, a pokud máte jen malý web, bude to pro vás i finančně výhodnější. V případě, že skutečně chcete pohnout s návštěvností webu, budete pravděpodobně potřebovat specialisty. Konzultace https://www.ppcprofits.cz/seo-konzultace se zaručeně vyplatí a vyřešíte díky ní mnoho svých problémů.
Vhodná klíčová slova
Jedním z hojně diskutovaným tématem mezi copywritery a markeťáky jsou tzv. keywords a jejich používání. Mnoho z nich totiž stále tvrdí, že by se klíčová slova měla vybírat podle obsahu stránek. Ve skutečnosti je to ale naopak, protože podle ideálních keywords se tvoří zbytek obsahu. To znamená, že jako první musíte udělat jejich analýzu a až poté můžete začít psát.
S tím souvisí ještě jedna věc. Podle některých by jejich množství na jedné stránce nemělo přesáhnout číslo pět. To je hloupost. Samozřejmě nemohou být v každé druhé větě, ale rozhodně se neomezujte jen na tři nebo pět výrazů. Do analýzy můžete zařadit i tisíce frází.
Vkládání do textu
Další mýtus, který souvisí s klíčovými slovy. Mnoho odborníků říká, že by se měla do textu vkládat tak, aby dávala smysl. Ano, obsah pochopitelně musí dávat smysl. To je jasné. Budete-li ale pracovat s kvalitním SEO konzultantem https://www.ppcprofits.cz/seo-konzultace, jistě udělá pravý opak. V případě, že píšete článek na základě keywords, nemusíte je tam složitě vkládat. Obsah totiž vychází z nich, takže jejich začlenění je velice jednoduché a přirozené.
Složitá navigace
Zde hodně záleží na konkrétním případu. Máte-li složitější web, navigaci ve stylu HOMEPAGE > BLOG > ČLÁNEK bude jistě přijatelný. Pokud se celý web skládá z pěti stránek, je to naprosto zbytečné. Dávejte si na to pozor, protože to může působit až směšně. I přesto se najdou lidé, kteří vám budou složitou navigaci doporučovat i pro velmi jednoduchý web.