Nenechte se otrávit na zahradní párty špatným počasím

Když si lidé za socialismu usmysleli uspořádat zahradní slavnost, například slavili zlatou svatbu nebo kulaté narozeniny, a zvali na akci spoustu příbuzných a přátel, v počtu minimálně dvou tuctů osob, museli velmi pečlivě plánovat průběh oslavy v závislosti na vývoji počasí. Stávalo se, že se uprostřed bujarého veselí strhla průtrž mračen nebo se otočil vítr a tak nepříjemně rozfoukával ubrousky a prostírání na zahradních stolech, že se kvůli tomu muselo vše přesunout do interiéru. A slavit uvnitř v obýváku o rozměrech čtyři krát pět metrů s pětadvaceti lidmi, jistě uznáte, že se nápadně podobá tlačenici v metru. Dnes mohou mít…

Read More

Jak na reklamní agenturu

Pokud vlastníte nějakou agenturu, například reklamní agenturu, tak je samozřejmě logické, že chcete, aby všechno bylo podle vašich představ. Chcete, aby všechno klapalo na jedničku. A já se tomu vůbec nedivím, protože je logické, že každý chce sám pro sebe štěstí a úspěch. Je to úplně jasné, protože ten, kdo má firmu, tak chce, aby mu všechno vyhovovalo a šlo všechno podle něj. A je to přirozené. Přece si nebudu zakládat reklamní agenturu, aby mi za chvíli zkrachovala. Taky se ale musím řídit podle trhu. Musím se řídit podle nabídky a poptávky. Samozřejmě, že si nebudu zakládat nějakou reklamní agenturu,…

Read More

3 mýty o SEO, kterým lidé stále věří

Ne, optimalizaci pro vyhledávače nemůže dělat každý. Alespoň ne správně. Samozřejmě se o to můžete pokusit sami, a pokud máte jen malý web, bude to pro vás i finančně výhodnější. V případě, že skutečně chcete pohnout s návštěvností webu, budete pravděpodobně potřebovat specialisty. Konzultace https://www.ppcprofits.cz/seo-konzultace se zaručeně vyplatí a vyřešíte díky ní mnoho svých problémů. Vhodná klíčová slova Jedním z hojně diskutovaným tématem mezi copywritery a markeťáky jsou tzv. keywords a jejich používání. Mnoho z nich totiž stále tvrdí, že by se klíčová slova měla vybírat podle obsahu stránek. Ve skutečnosti je to ale naopak, protože podle ideálních keywords se…

Read More

Vyberte si to, s čím budete spokojeni

Mít krásné a zajímavé stránky rozhodně nestačí, protože i když takové stránky zajisté zaujmou člověka, který na ně zavítal, tak rozhodně nezaujmou někoho, kdo na ně ani nenarazí. Pokud tedy chcete být úspěšní, nestačí mít pouze zajímavé stránky. Měli byste se postarat také o to, aby byly Vaše stránky v té velké konkurenci snadno k nalezení, potom si můžete být jistí tím, že si přijdete na své a nebudete muset ničeho litovat. Proč tedy takové možnosti nevyužít? Jenže jak byste se měl postarat o to, aby bylo snadné na Vaše internetové stránky narazit, když s něčím takovým nemáte žádné zkušenosti?…

Read More